Strona główna


Mazowiecki o. Klubu Wartburga

Wstąp do Klubu!

Członkowie

Warszawa

Pruszków

Dotychczasowe zloty

Zapowiedzi zlotów

Klubowe gadżety

Przydatne adresy


Historia

Historia Wartburgów

Eisenach

Prototypy

Prospekty reklamowe

Produkcja/sprzedaż

Melkus


Galeria

Wartburg 1000

Wartburg 353

Wartburg 1.3

Wasze zdjęcia


Technika

Dane techniczne

Porady, Tuning

Testy Wartburga

Wykresy


Inne

Linki

Dlaczego Wartburg?

Redakcja Strony

Bibliografia

Porady techniczne i propozycje przeróbek

Nadwozie


Wartburg Doppel-Pack

Centralny zamek dla Wartburga

Montaż pasów bezpieczeństwa - 353/W/1.3 (nadesłał Bogdan Kaczorowski)

Napęd i układ jezdny


Porady

Niedomagania układu zasilania - 311/312/353/W

Pierscienie tlokowe w dwusuwie

Swiece zapłonowe [all]

Niedomagania silnika - 311/312/353/W

Niedomagania sprzęgła - 311/312/353/W/1.3

Niedomagania układu kierowniczego - 311/312/353/W/1.3

Obsługa gaźnika - 353/W

Dopuszczalne rozmiary ogumienia - 312/1 / 353 / 1.3

Opory na dźwigni zmany biegów - 1.3 (nadesłał Bogdan Kaczorowski)

Dane techniczne i regulacyjne gaźników - 353. 353W


Przeróbki

Wartburg z podgrzewaczem Giełda Samochodowa, nr 49/2003

Czterocylindrowy 353.1?

Elektryczny Wartburg - artykuł Konstruktora pojazdu, Rafała Kotowskiego.

Tuning silnika dwusuwowego i osprzętu

Zasilanie silnika dwusuwowego mieszaniną benzyny, oleju i gazu płynnego propan-butan

Wartburg 353/W i LPG

Rasowanie silnika: układ korbowo-tłokowy

Modyfikacje głowicy i układu rozrządu: głównie 1.3

Wydłużanie żywotności silnika - [all]

Elektryka


Porady

Wartburg electronic

Regulator alternatora Wartburga 353W - Radioelektronik 7 '87

Obsługa zapłonu - 353/W

Opis ukladu zaplonowego marki EBZA do 353- Radioelektronik 5 '86

Przeróbki

Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów

Tranzystorowy zapłon do Wartburga 311/312/353/W

Elektroniczny obrotomierz do Wartburga 353 i 353W

Pozostałe


Porady

Wirtualna instrukcja obsługi Wartburga 353W

Niedomagania układu chłodzenia - 311/312/353/W/1.3

Wykaz czynności obsługowych - 353/W

Wymiana urwanego drutu w układzie przewietrzania samochodu. 353W/1.3 (txt autorstwa Sikora)

Tuning

Klejnot Wschodu - Auto dzis i jutro

Ciekawe artykuły


Silnik dwusuwowy nowej generacji - Radosław Pełka

Dwusuwy - to jeszcze nie koniec historii - Automobilista 7/2000

Wartburg Zone 2001-2005 copyright by JaNN, Papieju, Leloo & Sikor